Emma S.!

                              Lördag 13 december 2008 och Söndag 14 december 2008

(Idag ska jag till Emma och sova över hos henne)


Jag vaknade av att Emma ringde och sa:
-Vart är du?
I sängen sa jag och blev klarvaken....
Va! Vi ska ses på slussen om en halv timme! (För att hon har dans)
Jag sa hejdå och fixade mig, åt frukost och packade.
Sedan körde pappa mig till slussen men när vi var halvs vägs ringde Emma och sa att hon inte kan vänta längre för bussen kommer..
Då var jag framme och hon sa att dörrarna stängdes nu och att den började köra iväg, och det gjorde den bussen som var framför mig så jag körde efter den, men det var inte Emmas buss utan en buss åt andra hållet så jag fick åka hem till Emma där hennes föräldrar var som skulle till dansen om en kvart.
Efter en kvart åkte vi till dansen där Emma skulle ha uppvisning. :p
Hon dansar jättebra :)

Efter dansen åkte vi hem till henne och åt lunch sedan lekte vinken,burken,kort och mycket mer.
Sedan hyrde en film som heter Camp Rock, den var sådär :|
Efter filmen åt vi Middag och gjorde sov "grejen" vi la oss i sängen och jag och Emma började prata om typ allt det är skönt att bara kunna prata ut med någon. Nu var klockan 11 på kvällen och klara (Emmas lilla syster) började gnälla om att vi skulle vara tysta. I natt sov jag bara typ 3 eller 4 timmar.
bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0