Knytkalas!!

                                                                  Onsdag 17 december 2008

Idag hade vi knytkalas 2 timmar i skolan, man fick presenter också! (Man fick inte välja vem man skulle ge till)
Jag köpte en Tomteluva+Kortlek som Niklas i klassen fick! Själv fick jag ett penskrivn+överstrykningspennor av Stina!
 Ja... sen åt jag väl godis resten av tiden. :p Sen sa fröken att det har gått 2 timmar och att vi för gå hem men eftersom det är så mycket godis kvar för man ta hem det man vill ha:] Det var bara jag och Rebecka D. som tog, ingen annan ville ha. Vi såg så mycket vi kunde (hihi). När typ allt var slut tittade vi på hur mycket vi hade tagit: Jag hade 1 hel påse full och Rebecka hade 1 halv påse full. När vi kom ut ifrån klassrummet stog typ alla och tittade på oss.
Efter skolan gick jag och mamma och paj och köpte julklappar till familjen och mamma köpte mycket grejer till paj och mig. Sen vet jag inte vad jag gjorde förutom åt godiset som jag tog med mig xD (men inte allt).
bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0