Patrik och bio!

                                                              Torsdag 25 december 2008

                                                                   (ungifär mot kvällen)

Snart ska jag, paj och knut på bio vi vet inte vad vi ska se men vi ska titta där!


Nu är vi i bio salongen och vet inte vilken film vi ska gå på för att alla är tråkiga förutom de upp till 15 år!!! Det här suger ju!!! Efter en liten stund så sa knut och paj att de hade hört talas att en film som heter: De ofriviliga! Jag visste inte vad den handlade om men jag sa okey endå! Vi köpte biljetter till en bio brevid som heter Saga för att de inte hade den filmen på den här bion , men där skulle den börja kl. 20:45 och kl. var 19:42 nu, Nästan En Timme! Men vi gick till Mcdolnads och då träffade vi PATRIK i filmen Patrik 1,5, han var där med sin kompis!!!! Jag fick 5 kramar av honom <3 Jag glömde kameran hemma :,( men paj och knut hade med och fotade honom så jag ska få ett foto av paj! xD Sen gick vi till bion eftersom kl. var mycket! Efter bara några minuter var vi framme och kl. var 20:18 så vi gick och köpte popkorn och cola och gick på toa och sånt där. Om bara 15 minuter skulle filmen börja, så vi gick in och satte oss på platserna som vi skulle sitta på. Nu ska filmen börja och jag undrar hur filmen är!

                                                                     (Efter filmen)

Filmen började bra men slutet sög, det kändes som det inte ens var något slut!
Men nu är kl. 23:13 och jag måste hem!


Nu är jag äntligen hemma och ska sova!
GOD NATT allihopa!

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: Hanna

Jag röstar på Sigrid, nr.2 ^^

2009-06-08 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0