ERIKSDALSBADET!

Den 18 September 2009

Efter den tråkiga skolan som vi slutade kl.13:30 gick: Jag, Sindra, Hanna, Oliver, Henning och Carl Fredrik till Eriksdalsbadet! Det var verkligen skitkul! Men hanna gick 15.00 och Oliver gick 16:00, resten gick 17:40. För det mesta körde vi kull men sen blev vi tillsagda och körde en annan lek... det var att åka den vitaruschelkana och kolla varandras fötter under hela åkets gång, sedan gjorde vi 1000 lekar till!

HAHAH! Henning köpte en hamburgare med pomfrit och cf, sindra och jag tog typ alla :D, och hans dricka, när jag köpte en kaka så tog alla också.... alla tog av varandra, medans vi tog "snygga" foton på oss själva!!

Det var så jävla roligt så vi sa att vi måste träffas igen men då gör vi något annat än att simma.

PUSS PÅ ER ALLA!! Jag hoppas att er dag har varit lika rolig som min!!

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: oliver

JApp vi ska göra det igen



2009-09-18 @ 21:50:34
URL: http://oliverboy.blogg.se/
Postat av: Sindriiis

Jaa, det var faen askul <3

2009-09-19 @ 09:39:26
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Du får bara rösta på EN så din röst kommer inte räknas..

2009-09-24 @ 06:25:41
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0