XD

Den 14 september 2009

Lukas lp. har slutat i vår klass fast han nyss börja.

Jag märkt att tvillingarna (Lukas och Jessika) åker samma linje som mig så vi åker tillsammans :D

Har varit på Bik Bok och köpt 2 Leggings:

 
Pris: 99 kr

+ på den andra fick jag inte fram någon bild men färgen är:


199 kr (bättre kvalite)

Sedan köpte jag två strumpbyxor ett par svarta och ett par gröna (30 kr st) men de köpte jag inte på Bik bok.

Ett rosa nagellack:

Pris: 25 kr



Idag när vi skulle ha Biologi så fick vi en svenska uppsatts och typ inte hade någon körsång för att få mer tid för att skriva, det var ju helt galet! men galnast var ju själva temat: Att skriva ett brev till Astrid Lindgren!
I vår svenska bok slog vi upp en sida i boken och där stod det ett brev som hon hade skrivit att det var typ skitbra att världen hade böcker, vad skulle vi göra utan de? och att böcker var det bästa världen har. Då skulle vi skriva i vårt brev vad vi tyckte om det hon skrev om böker är det bästa världen har eller om vi mer gillar tv (ASSÅ HELT SJUKT). Brevet skulle minst vara 2 sidor och högst 4 och skrivsti, asså det som jag hatar eller alla i klassen hatar. Jaja. det var lite om vår tråkiga uppsatts!


Inget mer att säga förutom att jag kanske inte kommer blogga på länge!

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0