God Jul alla sötnosar!! xD

                                                                                Onsdag  24 december 2008


Idag är det jul och jag ska få julklappar!!

                                                                     (Hos pappa)

Idag vaknade jag kl. 2 och började fixa mig och sen åt jag en 2 rätters lunch och sen kom presenterna :)

Jag fick en ipod och en mössa och en blus sen tittade jag på tv och åkte till min moster där mamma, mormor, karrå och kristoffer.

                                                             (Hos moster)

När jag kom dit skulle vi äta en 12 rätters middag som jag knappt kunde få i mig men vi tog en paus efter 6 rätter för att öppna julklappar jag fick 4 par skor, en gitarr och saker till gitarren, 3 smycken, 2 par täckbyxor, 900 kr, chocklad, 4 koftor, 2 par strumpor, en bok, en väska (liten), 2 par tröjor och mycket mer! Ja... sen åt jag väll de 6 andra rätter.


Sen åkte jag hem till pappa och tittade på film som slutade kl. 3 på natten, och sen var jag så trött att jag gick och la mig!

                                                                             God Jul alla sötnosar! <3
bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: Nathalie <3

hej , gud vilken rolig jul du måste ha hafft , läs min blogg oxå

2008-12-25 @ 17:08:50
URL: http://nathaliebambi.blogg.se/
Postat av: Nicki till Nathalie

Jag har redan gjort det och din jul var också rolig!

2008-12-25 @ 17:25:35
URL: http://taranicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0