BLOGGEN!!

Den 29 Augusti 2009

Hej, jag har inte skrivit på ganska länge eftersom min katt dog och jag blev jätteledsen :(.

Jag har blivit medlem på Facebook!

I skolan är det bara bra och vi fick sluta 11.00 varje dag den första veckan men nu på måndag så ska vi gå efter schemat och det vissar jag någon annan gång :)
Vi har fått nya placeringar i klassrummet och jag sitter längst bak brevid Nauas och en ny kille som heter Olle.

Idag gick jag till Elias (en kille som jag gick på dagis med som jag var bästa vän med) och ville ta kontakt med honom men han var inte hemma :(

Som ni såg i förra inläget vann Sigrid fototävlingen.

Idag är en film om Michael Jackson som går kl. 20.00 som jag måste se!!!

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: Jeanette

Usch, det är jobbigt när ens husdjur dör. Vissa fäster man sig vid mer än andra också.

2009-08-29 @ 19:48:47
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Dokumentären om MJ var jätte tråkig ju!

2009-08-29 @ 20:30:08
URL: http://lillmister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0