Natta och En katt!!!

                                                             Torsdag den 8 januari 2009

Idag har jag varit hos natta där vi åkte pulka, bowlade och gjorde massa annat kul!
Sen kom pappa för att hämta mig och han hade något i bilen och det var en svart katt!!
Pappa sa att han hade köpt den till mig o paj, då blev jag överlycklig!
Nu har jag 3 djur= En katt, en hund o en häst!!!
Tara o katten bråkade inte alls! xD


Vi vet inte vad katten ska heta så om någon vet ett bra namn så skriv eller säg det till mig på ngt sätt!!!!!!

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: nicole

Sotiz



Svartnos

2009-01-09 @ 09:38:04
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0