Grattis Mormor!

Den 16 Juli 2009


Foto: Jag

♥ Grattis på födelsedagen mormor ♥

Datan var konstig igår så jag skriver om gårdagen:

Den 15 Juli 2009

Igår var jag i farsta centrum och vi (mamma, kusinerna och jag) köpte några saker som:

En helt svart tjocktroja = En av kusinerna köpte

En Hanna Montana tröja = Kusinerna köpte till sin lillasyster

Två linnen (blå och svart) = Blå till mig, svart till paula

En jättesnygg vit tröja med något mönster = Till mig

Ett par solglasögon = Tilll mig

En rosa tröja = Kusinerna köpte till sin lillasyster

Två flip-flop = Ett par till mig och ett till mamma


Efter farsta centrum gick vi och badade i gömmaren
  


Foto: Jag
bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tackar :D

2009-07-17 @ 12:04:42
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: becca

åhh!!!

farsta centrum, jag shoppar där ofta xD

kram <3

becca

2009-07-28 @ 01:27:46
URL: http://beccahomersimpson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0