Heron City! :)

                                                                                Den 5 Juni 2009

Hej! Idag har jag var på Heron City med Nathalie, Stephanie och Dominique (Deras Mamma). xD


Jag vaknade klockan 09:13, åt frukost och gjorde mig i ordning. Klockan 10:54 kom Dominique, Nathalie och Stephanie och hämtade mig. Jag satte mig i bilen och så åkte vi till Heron City :)

När vi väll var där skulle vi titta på vilka filmer man kunde se, men ingen var bra :( , så vi tänkte gå upp och se om det fanns några andra filmer som man kunde se, men innan dess skulle vi äta!

Jag åt kyclingspett och Nathalie och Stephanie åt nudlar.
När vi hade ätit klart skulle vi gå upp och titta på filmerna. Men det var STÄNGT! så vi gick och körde bowling istället, det var jättekul :) , Dominique Vann!, Nathalie kom tvåa, Jag kom trea och Stephanie kom sisst.
Sen gick vi in till Media Markt och körde GUITAR HERO! , Var inne på datorer och annat.
Sen skjutsa Dominigue mig hem. Det har varit en jätterolig dag! (Hoppas du också har haft det! xD)


Föresten glöm inte att anmäla dig till veckans blogg, den börjar imorgon! :)
bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: cecilia

jag vill vara med

2009-06-10 @ 19:52:07
URL: http://ceciliacicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0