Test!!

          Den 11 Maj 2009

HejHej igen!!


Här kommer test 3:

Reflextest!

Om testet: Testa dina reflexer. Klicka på "start" för att starta testet. Tryck på stopp när rutan byter färg till röd!


                                                                                 


                            Jag gjorde det testet och fick olika varje gång... Jag skriver 3 resultat jag fick!

1. Din reaktion var: 0.461 sekunder. Kunde varit snabbare...

2.  Din reaktionstid var: 0.28 sekunder. Bra jobbat!

3. Din reaktionstid var: 0.1 .

Ps: Blev jättenöjd när jag klara 1 !!!

-----

http://testportalen.se/reflextest.php : Hemsidan till testet... Skriv in hur snabb du var när du har gjort det testet (om du vill).

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: stephanie

HJE JAG SKA HA EN FOTOTÄVLING VAR GÄRNA MED<3

2009-05-27 @ 10:44:03
URL: http://roose.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0