Smöbollskrig och trappen!

                                                                        Tisdag 25 november 2008

Först var det skola: tråkit, tråkit, tråkit!
Men kul att träffa kompisar xD!
Efter skolan körde vi snöbollskrig med några i klassen:
Tjejerna: Rebecka D., Linda, Sigrid och Jag!
Killarna: Filip W., Rasmus, Gaston, Alex, Carl Fredrik och Niklas!
Sen blev det bråk och alla gick :( Alla killarna skulle till slussen och jag med och sigrid skulle åt det hållet, så vi alla gick tillsammans!
Då skulle vi gå ner för trappan (Trappan längst bort på skolgården) och som några kanske vet så kan jag inte gå i trappor med snö på, för då ramlar jag :p och det var presic det jag gjorde (ramlade) alla började skratta och kasta snöbollar på mig. (Jag skrattade bara) Eller jag tyckte det var pinsamt :S Men till sisst åkte jag hem!

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: Carl Fredrik

Nice men det blev som sagt knas i slutet

2008-11-27 @ 20:25:37
Postat av: Henning Tang

Hmmmmm var ja g med

2008-11-28 @ 21:20:03
URL: http://henningkina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0