Design!

Jag har så ful design och jag skulle önska att ha en sådan snygg som alla andra har!
Men problemet är att jag inte kan göra snygga designer.
Så snälla snälla kan någon göra en snygg design till mig.

Om du vill göra en design till mig skriv ordet: Ja (det är viktigt att du skriver din e-mail så jag kan skicka några bilder som du kan göra designen av)

Den som gör den finaste designen får ett pris! (Vet inte vilket än, men jag kommer säkert på något)
 
Ps: Om du vet någon som gör en tävling om en design, SÄG TILL!

bloglovin


Skriv inga elaka kommentarer.


Postat av: Mirjam

Jag skulle kunna tänka mig hjälpa till med din design.. kan göra nästan precis hur du vill ha det.

Så du får beskriva hur du vill ha det, eller rita en bild i exempelvis paint och skicka till mig, på min mail: [email protected]!

2009-07-08 @ 16:31:10
URL: http://mergopergo.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 03:32:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0